Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

• Desenvolupament professional i seguretat >
      • ESTUDI DE CAS: Voluntariat corporatiu

Desenvolupament professional i seguretat

Opcions de visualització i imprimir

• Enviar a una altra persona

ESTUDI DE CAS: Voluntariat corporatiu

El Pla de Voluntariat Corporatiu es configura com la resposta eficaç per a aquells treballadors i socis-amics compromesos amb els problemes socials.

L'educació en valors ens fa créixer com a persones, element clau dins de la política de formació d'EROSKI. En aquest sentit, el Pla de Voluntariat Corporatiu, dirigit a tots els treballadors i els socis-amics de FUNDACIÓN EROSKI, es configura com la resposta eficaç per a aquelles persones compromeses amb els problemes socials.

Aquesta iniciativa, promoguda per Idea Sana EROSKI i iniciada a l'estiu del 2005, pretén convertir-se en un canal de mediació per a establir relacions més forts entre els clients, els treballadors i les ONG amb les quals col·laborem. Gràcies a aquest programa solidari, els socis-amics i els treballadors que ho desitgen poden compartir les vacances amb els més necessitats, visitant in situ alguns dels diferents projectes desenvolupats per les ONG amb les quals col·laborem habitualment.

FUNDACIÓN EROSKI assumeix els costos del viatge dels seleccionats per al voluntariat solidari i l'estada va a càrrec de les ONG amb qui col·laborem.

Al 2005, dues treballadores van col·laborar durant les vacances estivals a Perú amb l'ONG Federación Niños del Mundo. Al 2006, nou treballadors i socis-amics de FUNDACIÓN van poder dedicar tres setmanes del període de vacances al voluntariat solidari.

A partir del 2007, ampliarem el Programa de Voluntariat solidari amb un altre de caràcter ambiental. Els nostres treballadors tindran la possibilitat de treballar en col·laboració amb l'organització conservacionista SEO/BirdLife durant el període de vacances de Setmana Santa o d'estiu (amb una duració d'entre una i dues setmanes) en espais naturals d'alta qualitat ambiental:

• Parc Nacional de Doñana (Huelva).
  • Parc Nacional de las Tablas de Daimiel (Ciudad Real).
  • Parc Natural del Alto Tajo (Guadalajara).
  • Parc Natural del Delta de l'Ebre (Tarragona).
  • Reserva Natural de Las Marismas de Santoña (Santander).

Seccions de la Memòria

Menú amb altres recursos d'aquesta pàgina