Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

• Diàleg i cooperació amb la comunitat >
      • ESTUDI DE CAS: Vot solidari

Diàleg i cooperació amb la comunitat

Opcions de visualització i imprimir

• Enviar a una altra persona

ESTUDI DE CAS: Vot solidari

15.984 participants van elegir, mitjançant la campanya Vot Ecològic, un projecte que finançarà EROSKI. El projecte més votat va ser contra el canvi climàtic: "ZeroCO2".

A EROSKI volem ser partícips de les inquietuds socials de les persones que ens envolten. Per això, hem desenvolupat una iniciativa pionera en el sector de la distribució que permet que tots els nostres clients, amics i treballadors decidisquen el projecte que finançarà FUNDACIÓN EROSKI.

Aquesta iniciativa ha arribat a 16.567 clients, treballadors i amics de FUNDACIÓN EROSKI, que van emetre el seu vot solidari per elegir el projecte que havia de finançar EROSKI, i que va donar com a opció més triada el projecte d’UNICEF de posar en marxa 26 llars maternes a Cuba.

Com a novetat, al 2006 FUNDACIÓN EROSKI va posar en marxa la campanya de vot ecològic «Tu decideixes», mitjançant la qual consumidors, treballadors i amics de FUNDACIÓN van poder elegir el projecte mediambiental al qual donar suport. 15.984 participants van elegir el projecte de la lluita contra el canvi climàtic ZeroCO2 Iniciativa per la cura del clima de Fundació Ecologia i Desenvolupament.

Participació en la decisió del finançament
Quantitats destinades al vot solidari - 26.567 euros
Quantitats destinades al vot ecològic - 25.984 euros

Seccions de la Memòria