Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

• Els reptes d'una empresa diferent >
      • 1.1 Model empresarial >
        • 1.1.1 Cultura i identitat

Els reptes d'una empresa diferent

Opcions de visualització i imprimir

• Enviar a una altra persona

1.1 Model empresarial

Paginación dintre d'aquest capítol de la Memòria

1.1.1 Cultura i identitat

Un model d'empresa...

• ... que es preocupa pel consumidor i és referent en informació per a la vida quotidiana.
  • ... en què consumidors i treballadors són socis del projecte, amb protagonisme propi en el règim societari i en la gestió.
  • ... integra les persones i en propicia el desenvolupament personal i professional.
  • ... que busca obtenir els beneficis que possibiliten un creixement generador de riquesa, per distribuir-los amb compromís de solidaritat entre els socis, els treballadors i la comunitat.

GRUPO EROSKI és una entitat en la qual els assumptes econòmics i socials es combinen en perfecta harmonia. Aquesta definició es recull en la seua missió empresarial i confereix una singularitat notable al seu camí.

En la declaració de principis que dicten la nostra manera d'actuar es troba el caràcter cooperatiu de GRUPO EROSKI. Els treballadors i consumidors, en representació de la propietat, integren el màxim òrgan de govern, de manera que les decisions emanen per combinar sensibilitats i per superar les relacions convencionals entre empresa, treballadors i clients.

Ens mou la qualitat a preus competitius i volem distingir-nos per presentar una botiga impecable, familiar i moderna, oferint solucions útils. A més, a través dels productes i les activitats concretem el nostre compromís amb la promoció d’un consum i uns hàbits de vida saludables.

Ens considerem membres responsables de la comunitat, per la qual cosa, juntament amb la defensa dels interessos dels consumidors, promovem iniciatives dirigides a la protecció del medi ambient, la informació al consumidor i la solidaritat. Per això, anualment destinem el 10% dels beneficis a aquests fins, part dels quals gestiona FUNDACIÓN EROSKI.

Misió

Anualment destinem el 10% dels beneficis a la protecció del medi ambient, la informació al consumidor i la solidaritat.

Som un grup de distribució de productes i serveis de gran consum. Com a expressió de la nostra responsabilitat social, volem:

• Aportar solucions satisfactòries als clients mitjançant la innovació permanent.
  • Crear un projecte i un model d’empresa integradora de persones.
  • Promoure el desenvolupament personal i professional dels treballadors.
  • Aconseguir posicions de lideratge en el mercat espanyol.
  • Obtenir els beneficis que possibiliten un creixement generador de riquesa.
  • Distribuir els resultats en un marc de cooperació i de participació societària.
  • Comprometre’ns en la defensa dels consumidors.
  • Promoure el respecte i la gestió favorables pel medi ambient.
  • Contribuir a la millora de la comunitat on actuem.

Valors

• Cooperació. Els treballadors som propietaris i protagonistes.
  • Participació. Els treballadors participem en el capital, la gestió i els resultats.
  • Responsabilitat social. La nostra activitat influeix en l'entorn més pròxim, amb la millora del qual ens sentim solidaris.
  • Innovació. La renovació permanent i la recerca constant de noves opcions són condicions necessàries per al progrés empresarial.
  • Valor consumidor. Defensa de la salut i la seguretat dels consumidors a través de l’oferta i la informació.

Paginación dintre d'aquest capítol de la Memòria

1.1.2 Enfocament de gestió » [Pàgina 1/3]

Seccions de la Memòria

Menú amb altres recursos d'aquesta pàgina