Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

  • Portada >
    • Fites del periode 2005-2006 >
      • 2.4 Comunicació amb el consumidor

Fites del periode 2005-2006

Opcions de visualització i imprimir

  • Enviar a una altra persona

2.4 Comunicació amb el consumidor

2005. Millors dietistes de l'any per als col·laboradors de la revista Consumer.

Al 2005 vam posar en marxa l'Observatori Idea Sana EROSKI per estudiar els hàbits de vida del consumidor i adaptar l'oferta.

Des del 2005, a més del nom del proveïdor i especificitats concretes, tots els nostres productes inclouen informació sobre components al·lergògens.

Maig 2006. A través dels Focus de Consumidors vam iniciar un nou procés participatiu per conèixer les seues necessitats.

Es consolida el lideratge absolut de Consumer.es EROSKI en temes de vida quotidiana a Internet.

Seccions de la Memòria

Menú amb altres recursos d'aquesta pàgina