Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

  • Portada >
    • Fites del periode 2005-2006 >
      • 2.1 Millorem l'oferta

Fites del periode 2005-2006

Opcions de visualització i imprimir

  • Enviar a una altra persona

2.1 Millorem l'oferta

La innovació en producte s'ha centrat en menjar i serveis al col·lectiu d'immigrants, aliments funcionals i l'extensió de gamma EROSKI als articles de tèxtil-llar.

Apostem per nous models de botiga que facen la compra més fàcil.

Enfortim la nostra presència per tot el territori nacional amb l'obertura de més de 230 nous establiments.

Importants inversions per a disminuir l'espera a la peixateria i la xarcuteria i en la remodelació i l'assegurament de la cadena de fred.

La marca EROSKI se va situar al 2005 en la posició d'estalvi més competitiva del sector amb un abaratiment mitjà del 7% en relació amb el mercat.

Seccions de la Memòria

Menú amb altres recursos d'aquesta pàgina