Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

  • Portada >
    • La nostra vocació ets tu >
      • 3.3 Canals d'accés >
        • 3.3.1 Innovació: internet

La nostra vocació ets tu

Opcions de visualització i imprimir

  • Enviar a una altra persona

3.3 Canals d'accés

Paginación dintre d'aquest capítol de la Memòria

3.3.1 Innovació: internet

Hem anat adaptant els diferents negocis a l'entrada de noves tecnologies, ampliant l'abast de la compra en línia en supermercats, la contractació d'assegurances i el negociat de viatges.

El supermercat en línia permet accedir a tots els avantatges, al preu i a la qualitat sense moure's de casa, amb la possibilitat de tornar el producte i escollir la franja horària de lliurament.

El supermercat en línia permet accedir a tots els avantatges de preu i qualitat sense moure's de casa, amb la possibilitat de tornar el producte i escollir la franja horària de lliurament.

Cinc anys d'activitat creixent al País Basc, Navarra, La Rioja, Cantàbria i Astúries justifiquen l'extensió de la compra en línia de GRUPO EROSKI a noves zones del territori espanyol. Al 2005 vam estendre el servei a Guipúscoa, Santander, Logronyo, Oviedo i Gijón.

Al 2006 els clients d'EROSKI/center SYP de Mallorca i els consumidors de Màlaga van començar a aprofitar-se dels avantatges que ofereix la compra en línia i a utilitzar aquest canal per adquirir, sense sortir de casa i en un temps rècord, tots els productes habituals que es poden trobar en un supermercat.

Al voltant de 7.000 articles i marques de compra per a la llar es posen a la venda a EROSKI/online, un web preparat perquè navegar-hi, seleccionar els productes i comprar-los resulte molt fàcil i intuïtiu. GRUPO EROSKI manté en aquest canal de venda per Internet la política comercial de la seua xarxa de botigues físiques: preu competitiu i garantia de qualitat dels productes i del servei, posant un èmfasi especial en les seccions d'aliments frescos. Destaca també el grup de productes Estalvi Rècord, articles fonamentals en la cistella del mercat, però amb els preus permanents més baixos del mercat.

Una de les particularitats del supermercat en línia d'EROSKI que més aprecien els nostres clients és que la compra no es cobra fins que les comandes no es lliuren al domicili, una vegada que el client mostra la seua conformitat amb el contingut i en signa l'acceptació.

Províncies amb implantació d'alimentació online

Cobertura de compra online
2005 2006
Zones (províncies) 7 8

Sabedors que molts clients formalitzen les consultes i compres per aquesta via, també oferim propostes de viatges a través d'Internet. El nou model d'oficina de viatges permet la venda interactiva i la construcció de paquets de vacances a mida. Per a més comoditat, també oferim la contractació en línia d'assegurances.

Negocis online
2005 2006 Valoraci?n 2006
% vendes EROSKI/online (sobre total vendes supermercats) 1,29 1,64 +0,35%

Paginación dintre d'aquest capítol de la Memòria

3.3.2 Franquicies » [Pàgina 1/3]

Seccions de la Memòria

Menú amb altres recursos d'aquesta pàgina