Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

• La nostra vocació ets tu >
      • 3.2 Diversitat, proximitat i creixement >
        • 3.2.1 Activitats d'EROSKI

La nostra vocació ets tu

Opcions de visualització i imprimir

• Enviar a una altra persona

3.2 Diversitat, proximitat i creixement

Paginación dintre d'aquest capítol de la Memòria

3.2.1 Activitats d'EROSKI

La nostra activitat és la distribució de productes i serveis, per respondre a les necessitats del client amb una xarxa multiformat de 1.790 botigues i una àmplia gamma que s'adapta a l'evolució dels hàbits de consum i els estils de vida.

Així, al llarg dels últims anys hem desenvolupat negocis complementaris a la distribució alimentària com ara agències de viatges, botigues d'oci i esport, perfumeries, gasolineres, òptiques, venda immobiliària, d'assegurances, productes financers i enviament de remeses (Espacio Soluciones) o botigues d'oci i cultura.

Enseñas de GRUPO EROSKI

• Distribució alimentària: els diferents formats dels nostres establiments (hipermercats, supermercats i autoserveis franquiciats) abracen una gran diversitat d'oferta i ens permeten estar presents en centres comercials, capitals comarcals, grans centres urbans i poblacions de grandària mitjana.
  • Negocis de diversificació: en línia amb les noves tendències i necessitats del consumidor, GRUPO EROSKI s'ha posicionat en línies de negoci com ara viatges (EROSKI/viajes), perfumeries (If), esport (Forum), oci i cultura (Abac), distribució de productes destinats a hostaleria, restauració i servei de menjars (ServiHostel), immobiliària (EROSKI/inmobiliaria), gasolineres (EROSKI gasolinera), òptiques (EROSKI/óptica), productes financers o assegurances (Espacio Soluciones). Els quatre últims són serveis per als clients de les nostres grans superfícies.
  • Plataformes logístiques: centres propis de distribució.
  • Promoció de centres comercials: portem a terme el disseny, la construcció i la promoció de parcs i centres comercials.

Paginación dintre d'aquest capítol de la Memòria

3.2.2 Mantenim el ritme d'expansió » [Pàgina 1/2]

Seccions de la Memòria

Menú amb altres recursos d'aquesta pàgina