Anar al contingut

Memoria Responsabilitat Social 2005-2006 FUNDACIÓ EROSKI

Menú de descarrega de la memòria en pdf

Descarregar memòria en pdf

Menú de selecció d'idioma

Indicació de la localització del contingut

  • Portada >
    • La nostra vocació ets tu >
      • ESTUDI DE CAS: Focus de Consumidors EROSKI

La nostra vocació ets tu

Opcions de visualització i imprimir

  • Enviar a una altra persona

ESTUDI DE CAS: Focus de Consumidors EROSKI

Dins del Pla Estratègic 2005-2008, el foment de la participació dels consumidors és un dels reptes d'EROSKI i això requereix nous canals de relació i comunicació que se sumen als que ja hi ha, amb la voluntat de reforçar-los i revitalitzar-los.

Amb l'objectiu d'incorporar la sensibilitat del consumidor en aquelles decisions que poden afectar-lo i, d'aquesta manera, fer-lo partícip del projecte i els valors d'EROSKI, al maig i juny del 2006 es van portar a terme els primers Focus de Participació.

Dedicats a recopilar informació sobre els frescos d'EROSKI, van ser tres els aspectes analitzats; i aquestes, les opinions i respostes:

Opinions i respostes dels frescs d'EROSKI
El consumidor opina EROSKI respon
Varietat de producte Major varietat de productes frescos, especialment de la marca EROSKI Natur. Promocionar més el producte local. EROSKI llança durant 2006 nous productes frescos EROSKI Natur en les seccions de carn, frutería i charcutería. A més, també inclou una nova gamma de productes sense gluten, aptes per a celíacos, i un nou assortiment de producte Solució fresca.
Manera de venda Major varietat d'envasos (grandàries i tipus) i cura dels corts de producte, tant en carn com en peix. EROSKI incorpora nous formats de venda de producte, augmentant les varietats de grandària de les porciones i creant el format individual. A més, llança una nova gamma de tall de producte, tant en carn com en peix.
Informació de producte Més claredat en les etiquetes de producte, augmentant la seva grandària i la informació que inclouen. EROSKI incorpora major informació en l'etiquetatge de les seves carns sobre el seu ús culinari i els talls defi nius. Es preveu un augment general de grandària de les etiquetes. La de pastelería ja és 2 cm major que l'habitual.

Seccions de la Memòria

Menú amb altres recursos d'aquesta pàgina