Ir ao contido

Memoria Responsabilidade Social 2005-2006 FUNDACIÓN EROSKI

Menú de descarga da memoria en pdf

Descargar memoria en pdf

Menú de selección de idioma

Indicación da localización do contido

  • Portada >
    • A mellor oferta >
      • 4.1 A marca do aforro >
        • 4.1.1 Gama marca propia

A mellor oferta

Opcións de visualización e imprimir

  • Enviar a outra persoa

4.1 A marca do aforro

Paginación dentro deste capítulo da Memoria

4.1.1 Gama marca propia

Desde 1977, EROSKI foi pioneira no mercado español en comercializar produtos de marca propia. No exercicio 2005 procedemos a denominala EROSKI e o seu desenvolvemento foi unha das estratexias que marcou o exercicio 2005-2006. A nosa aposta deu como resultado a renovación de máis de 3.000 referencias permanentes en alimentación e non alimentación.

Diferéncianos a oferta de produtos frescos, cunha calidade e presentación que nos fai especialistas da categoría. EROSKI Natur pon a disposición do cliente carnes, verduras e froitas con garantías de orixe e sabor, asegurando unha trazabilidade total desde a orixe ata o punto de venda. As marcas Romester (de material deportivo), Visto Bueno (de produtos téxtiles) e Ecron (de electrodomésticos, imaxe e son) completan a venda exclusiva nos nosos establecementos.

EROSKI Maestro

EROSKI Maestro nace en 2005 para substituír á marca CONSUMER Maestros Jamoneros. Trátase de produtos de calidade superior dentro da sección de chacinería, compostos de mellor materia prima e cun método de elaboración máis artesanal.

A marca conta con produtos cárnicos como: xamón do país con 14 meses de curación, xamón cocido lentamente, xamón asado á leña, chourizo cular, chourizo de Salamanca, paleta de Teruel, peituga de pavo natural asada e o que se acaba de incorporar salchichón cular. A esta gama, engadíronse en 2006 queixos dunha soa variedade de leite como o rulo de cabra, semicurado de cabra e semicurado de ovella; ou queixos con mesturas de leite máis cualificadas nas súas distintas curacións: semicurado, curado e vello.

Número de referencias marca propia
2004 2005 Variación 2006
Gama alimentación 865 889 2,7%
Gama bazar
Gama electrodomésticos
Gama frescos
1.972 2.262 14,7%
Gama téxtil 934 304 -67%

Paginación dentro deste capítulo da Memoria

4.1.2 O mellor prezo » [Páxina 1/2]

Seccións da Memoria

Menú con outros recursos desta páxina