Ir ao contido

Memoria Responsabilidade Social 2005-2006 FUNDACIÓN EROSKI

Menú de descarga da memoria en pdf

Descargar memoria en pdf

Menú de selección de idioma

Indicación da localización do contido

  • Portada >
    • A nosa vocación es ti >
      • ESTUDO DE CASO: Focos de consumidores EROSKI

A nosa vocación es ti

Opcións de visualización e imprimir

  • Enviar a outra persoa

ESTUDO DE CASO: Focos de consumidores EROSKI

Dentro do Plan Estratéxico 2005-2008, o fomento da participación dos consumidores é un dos retos de EROSKI e isto demanda novos canles de relación e comunicación que se somen aos xa existentes, coa vontade de reforzalos e revitalizarlos.

Co obxectivo de incorporar a sensibilidade do consumidor naquelas decisións que poden afectarlle e, deste xeito, facerlle partícipe do proxecto e os valores de EROSKI, en mayo e xuño de 2006 leváronse a cabo os primeiros Focos de Participación.

Dedicados a recopilar información sobre os frescos de EROSKI, foron tres os aspectos analizados; e estas, as opinións e respostas:

Opinións e respostas dos frescos de EROSKI
O consumidor opina EROSKI responde
Variedade de produto Maior variedade de produtos frescos, especialmente da marca EROSKI Natur. Promocionar máis o produto local. EROSKI lanza durante 2006 novos produtos frescos EROSKI Natur nas seccións de carne, frutería e charcutería. Ademais, tamén inclúe unha nova gama de produtos sen gluten, aptos para celíacos, e un novo surtido de produto Solución fresca.
Modo de venda Maior variedade de envases (tamaños e tipos) e coidado dos cortes de produto, tanto en carne como en peixe. EROSKI incorpora novos formatos de venda de produto, aumentando as variedades de tamaño das porcións e creando o formato individual. Ademais, lanza unha nova gama de corte de produto, tanto en carne como en peixe.
Información de producto Máis claridade nas etiquetas de produto, aumentando o seu tamaño e a información que inclúen. EROSKI incorpora maior información no etiquetado das súas carnes sobre o seu uso culinario e os cortes defi niños. Prevese un aumento xeral de tamaño das etiquetas. A de pastelería xa é 2 cm maior que a habitual.

Seccións da Memoria

Menú con outros recursos desta páxina