Ir ao contido

Memoria Responsabilidade Social 2005-2006 FUNDACIÓN EROSKI

Menú de descarga da memoria en pdf

Indicación da localización do contido

• Diálogo e cooperación coa comunidade >
      • ESTUDO DE CASO: Voto solidario

Diálogo e cooperación coa comunidade

Opcións de visualización e imprimir

• Enviar a outra persoa

ESTUDO DE CASO: Voto solidario

15.984 participantes elixiron mediante a campaña Voto Ecolóxico un proxecto a financiar por EROSKI. O proxecto máis votado foi contra o cambio climático: "CeroCO2".

En EROSKI queremos ser partícipes das inquietudes sociais das persoas que nos rodean. Por iso, desenvolvemos unha iniciativa pioneira no sector distribución, que permite a todos os nosos clientes, amigos e traballadores decidir o proxecto que financiará a FUNDACIÓN EROSKI.

Esta iniciativa chegou a 16.567 clientes, traballadores e amigos de FUNDACIÓN EROSKI, que emitiron o seu voto solidario elixindo o proxecto a financiar por EROSKI, resultou escollido o proxecto de UNICEF de pór en marcha 26 fogares maternos en Cuba.

Como novidade, en 2006, FUNDACIÓN EROSKI puxo en marcha a campaña Voto Ecolóxico, «Ti decides», mediante a que consumidores, traballadores e amigos da FUNDACIÓN puideron elixir o proxecto medioambiental que apoiar. 15.984 participantes elixiron o proxecto de loita contra o cambio climático CeroCO2 Iniciativa polo coidado do clima da Fundación Ecoloxía e Desenvolvemento.

Participación na decisión de financiamento
Cantidade destinada voto solidario - 26.567 euros
Cantidade destinada voto ecolóxico - 25.984 euros

Seccións da Memoria