Ir ao contido

Memoria Responsabilidade Social 2005-2006 FUNDACIÓN EROSKI

Menú de descarga da memoria en pdf

Descargar memoria en pdf

Menú de selección de idioma

Indicación da localización do contido

  • Portada >
    • Fitos do período 2005-2006 >
      • 2.4 Comunicación co consumidor

Fitos do período 2005-2006

Opcións de visualización e imprimir

  • Enviar a outra persoa

2.4 Comunicación co consumidor

2005. Menores dietistas do ano para os colaboradores da revista Consumer.

En 2005, puxemos en marcha o Observatorio Idea Sa EROSKI para estudar os costumes de vida do consumidor e adaptar a oferta.

Desde 2005, ademais do provedor e especificidades concretas, todos os nosos produtos inclúen información sobre compoñentes alérxenos.

Maio 2006. A través dos Focos de consumidores iniciamos un novo proceso participativo para coñecer as súas necesidades.

Consolídase o liderato absoluto de Consumer.es EROSKI en temas de vida cotiá en Internet.

Seccións da Memoria

Menú con outros recursos desta páxina