Ir ao contido

Memoria Responsabilidade Social 2005-2006 FUNDACIÓN EROSKI

Menú de descarga da memoria en pdf

Descargar memoria en pdf

Menú de selección de idioma

Indicación da localización do contido

  • Portada >
    • Fitos do período 2005-2006 >
      • 2.1 Melloramos a oferta

Fitos do período 2005-2006

Opcións de visualización e imprimir

  • Enviar a outra persoa

2.1 Melloramos a oferta

A innovación en produto centrouse en comida e servizos ao colectivo de inmigrantes, alimentos funcionais e a extensión de gama EROSKI aos artigos de téxtil-fogar.

Apostamos por novos modelos de tenda que fagan a compra máis sinxela.

Fortalecemos a nosa presenza en toda a xeografía nacional coa apertura de máis de 230 novos establecementos.

Importantes investimentos para diminuír a espera en peixería e chacinería e a remodelación e aseguramento da cadea de frío.

A marca EROSKI situouse en 2005 na posición de aforro máis competitiva do sector cun abaratamento medio do 7% en relación co mercado.

Seccións da Memoria

Menú con outros recursos desta páxina