Ir ao contido

Memoria Responsabilidade Social 2005-2006 FUNDACIÓN EROSKI

Menú de descarga da memoria en pdf

Descargar memoria en pdf

Menú de selección de idioma

Indicación da localización do contido

  • Portada >
    • Sociedade e medio ambiente na cadea de valor >
      • 5.3 Sensibilización a clientes e consumidores >
        • 5.3.1 Campañas, actividades e iniciativas

Sociedade e medio ambiente na cadea de valor

Opcións de visualización e imprimir

  • Enviar a outra persoa

5.3 Sensibilización a clientes e consumidores

Paginación dentro deste capítulo da Memoria

5.3.1 Campañas, actividades e iniciativas

A implicación directa dos consumidores permite unificar esforzos para incrementar tanto o impacto económico como a repercusión das iniciativas promovidas en pro da protección ambiental e o progreso social. Baixo esta crenza, poñemos en marcha desde FUNDACIÓN EROSKI multitude de actividades que permiten sensibilizar e informar aos clientes nos nosos puntos de venda.

Reforzo da sensibilidade do consumidor
2005 2006
N.º participantes en actividades de concienciación ambiental 252.500 288.440
N.º participantes en actividades relacionadas con costumes saudables 1.747.355 1.643.831
Foros Idea Sana EROSKI 2005-2006
2005 Observacións
Como ensinar aos nenos a amar a música Colaboramos coa Fundación Magistralla na posta en marcha dun campamento de verán para rapaces músicos
Benestar a través da lectura
Sobre os cítricos Coa participación do cociñeiro Manolo Rincón
Unha historia de superación Co ximnasta Gervasio Defer como protagonista
Cambia de look, cambia de ánimo Con Lluís Llongueras como protagonista
Unha vida con deporte A montañeira Edurne Pasaban foi a protagonista
Coidados necesarios para previr o colesterol colaboración co Instituto Kaiku para a saúde

Para acercar á sociedade os consellos de expertos profesionais en materias relacionadas coa saúde e o benestar, celebramos conferencias nos puntos de venda dentro do espazo que denominamos Foros Idea Sá EROSKI.

Tamén desenvolvemos campañas apoiadas por postos, coleccionables e folletos relacionados con hábitos de vida saudables, sensibilización ambiental e solidariedade.

Campañas Idea Sana EROSKI 2005-2006
Área temática 2005 Observaciones
Alimentación e información Previr a obesidade é unha Idea Sa EROSKI 2005-2006. dentro da campaña, puxemos en marcha en novembro a Exposición Alimentación Saudable e sumámonos á Marcha pola Diabete 2005
Carne de ovino 2005.
Comer ben, comer san 2006. Xunto coa Fundación para o Desenvolvemento da Dieta Mediterránea (FDDM)
Fomento da lectura 2005. En colaboración coa Fundación José Manuel Lara.
Exposición Alimentación Saudable, Semana do Corazón e Celebración do Día Mundial do Corazón 2006. Colaboración coa Fundación Española do Corazón (FEC).
Sobre as plantas 2005. Xunto coa Sociedade Protectora de Animais e Plantas de Madrid.
Sobre os xelados 2005. Xunta coa Asociación Española de fabricantes de Xelados.
Sobre a cereixa do Jerte 2005. Co Consello Regulador da Denominación de Orixe Protexida Cereixa do Jerte.
Bronceado saudable 2006. coa Asociación Española contra o Cancro (AECC) e o Centro de Optometría Internacional (COI) e o primeiro centro español de Estudos Posgrado de Optometría
Sol e ocio saudable 2005. En colaboración coa Asociación Española contra o Cancro. (AECC).
Idea Sana EROSKI co Camiño de Santiago 2006. Entregáronse bolsas de avituallamento gratuítas compostas por auga e froitos secos, en diversas tendas EROSKI situadas ao longo do Camiño de Santiago.
Todos.es, todos en Internet 2005. Adherímonos á iniciativa do Ministerio de Industria para difundir e potenciar o uso de Internet.
Celíacos, unha vida sen glute 2006. en colaboración coa Fundación Hispana de Osteoporose e Enfermidades Metabólicas Óseas (FHOEMO).
Difusión da Acuaterapia Xunto co Escola Nacional de Acuaterapia (ENAT)
Asesoría do xoguete 2005-2006
Calcio e saúde 2006. en colaboración coa Fundación Hispana de Osteoporose e Enfermidades Metabólicas Óseas (FHOEMO).
Aceite de oliva 2006. Coa Fundación do Olivar.
O ovo, un alimento redondo 2006. Xunto co Instituto de Estudos do Ovo.
Medio ambiente Conducir de maneira saudable 2005. Xunto co RACC.
A cortiza, material ecolóxico 2006. Coa organización ecoloxista WWF/Adena. Campaña galardoada co Premio Glad?or de sensibilización ao consumidor e EUROPA CORK.
Bolsa reutilizable EROSKI 2005-2006. A bolsa repartiuse de forma gratuíta en todas as tendas EROSKI e a 15 céntimos unha vez esgotada a tirada inicial de 450.000 unidades.
Verán ecolóxico 2005-2006. En colaboración coa Federación de Asociacións Coñecer e Protexer a Natureza.
Aforro de auga 2005-2006. Con WWF/Adena.
Deteñamos os incendios forestais 2005-2006. Con WWF/Adena.
Reciclaxe de envases 2006. Con ECOEMBES
A importancia da reciclaxe 2005. Con ECOVIDRIO, WWWF/Adena y Asimelec.
A favor das aves 2006. Xunto coa Sociedade Española de Ornitoloxía SEO/Bird Life.
Quincena da reciclaxe 2006. Xunto co Asimlec.
Quincena do cambio climático 2006. Junto con WWF/Adena.
Solidariedade Eu colaboro 2005. De axuda ao sureste asiático.
2006.De axuda aos damnificados polo sismo de Indonesia. En colaboración con Cruz Vermella.
Quincena do comercio xusto 2005-2006.Con Intermón-Oxfam
Móllate pola esclerose múltiple 2005-2006. Coa Fundación Española de Esclerose Múltiple.
25 para o 2005 2005-2006. d aman de UNICEF, en prol da educación de nenas en 25 países do Terceiro Mundo.
Solo Fairtrade de comercio xusto 2005. Con Intermon-Oxfam. 2006 Xunto coa Asociación do Selo de Produtos de Comercio Xusto.
Un pouco da túa compra é moito 2005-2006. Xunto coa federación Española de Bancos de Alimentos (FESBAL)

En 2005 subscribimos un acordo coa Fundación para o Desenvolvemento Sostible de Baleares para distribuír entre os nosos clientes a Tarxeta Verde, iniciativa que combina descontos de compra e a protección do patrimonio natural da illa. Ademais de formar e informar, poñemos a disposición dos nosos clientes os medios para que fagan efectivo o seu compromiso.

A adhesión de GRUPO EROSKI ao sistema integrado de xestión ECOTIC permite aos nosos clientes desfacerse dos residuos de aparatos eléctricos e electrónicos (RAEE), coa garantía de que estes se entregarán a xestores autorizados onde se separarán aqueles compoñentes do aparato que teñen un aproveitamento.

Tamén puxemos en marcha o Plan Renove de electrodomésticos, co que se renovaron máis de 90.000 aparatos. A crecente preocupación dos consumidores polo aforro enerxético viuse incrementada pola axuda que se outorga por parte do Ministerio de Industria, Turismo e Comercio e dos gobernos autonómicos. Os consumidores que estean pensando en comprar un electrodoméstico e desexen acollerse a estas axudas poden solicitar información nos hipermercados EROSKI, onde lles informarán da posta en marcha das axudas e dos trámites para obtelas.

Desde FUNDACIÓN EROSKI poñemos en marcha multitude de actividades para sensibilizar e informar aos clientes en prol da protección ambiental e o progreso social.

Na práctica, renovar os electrodomésticos do noso fogar pode resultar moi vantaxoso. Se unha familia optase por cambiar todos os aparatos de clase D -convencionais- da casa por outros de clase A -eficientes-, a súa factura eléctrica reduciríase nun 12% anual. Coa lavadora non só se produce un aforro eléctrico, senón tamén de auga: unha lavadora de clase A aforraría máis de 35.000 litros de auga ao longo da súa vida útil.

Tamén grazas aos nosos clientes, a bolsa reutilizable segue coidando do medio ambiente. Centos deles sumáronse á moda ecolóxica e levan as súas compras nesta bolsa polo módico prezo de 0,15 euros. Cun atractivo deseño, máis actual e colorista, permite aforrar ata 15 bolsas das tradicionais. Esta bolsa está realizada con materiais reciclables e contribúe a respectar o noso entorno natural. Se a bolsa se rompe ou se estropea, só hai que pedir unha nova nos hipermercados EROSKI completamente gratis, tantas veces como sexa necesario.

Paginación dentro deste capítulo da Memoria

5.3.2 Información ao consumidor » [Páxina 1/2]

Seccións da Memoria

Menú con outros recursos desta páxina